افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 10785
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

يادبگير

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

متن انگليسي

Hi   how are you?how's  everything   with  you?

 

 

 

Ilove you  alot.you  belong  to  me.

 

 

 

 

You are  everything  for  me.

You  shouldn't   leave  me  at  all.

Anything  cann't   substitute  you.

 

My  heart   you.

I  shout  i love  you.

 

Iwould   like  you.

Your   love is  uncountable   for  me.

Bay   dear.

 

 

 

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با ورزش از چربی دور شکم بکاهید

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اضافه وزن

 چاقی که غالباً ناشی از کم تحرکی و سوء تغذیه در جهان امروزی است در حال تبدیل به یک معضل اجتماعی است. فراهم شدن وسایل رفاه و پی آمد آن تنبل شدن افراد در انجام بعضی از کارها و کم شدن ترددها از یک طرف و شتاب در امور از جمله صرف غذا باعث مشکلات عدیده گوارشی و لاجرم چاقی شده است. عواملی از این دست و عوامل استرس زای دیگر که منجر به اضافه وزن در افراد شده است، آنها را به حل این نقیصه یا بیماری هدایت می کند. پناه بردن به دارو درمانی و یا پرداختن به ورزش و شبه ورزش هایی از جمله حمام سونا و استخر جکوزی، معمول ترین روش هایی است که افراد مبتلا به چاقی به آنها می پردازند.
ورزشهای سنگین و کم کردن وزن با عمل از دست دادن آب بدن در زمان کوتاه و پناه بردن به انواع داروها، ممکن است در کوتاه مدت پاسخی رضایت برانگیز به فرد بدهد، اما در درازمدت علاوه بر عودت بیماری، ممکن است مسبب بیماری های دیگر در استخوان ها و مفاصل نیز گردد.
بعد روانی چاقی که همانا جامعه گریزی و لاجرم افسردگی است، خطری به مراتب بیشتر از جنبه های جسمی آن دارد. این که چگونه برنامه هایی را در کارهای روزانه مان بگنجانیم که در سایه برنامه معمول و متعارف زندگی مان گم شده، ضمناً در کنترل وزن کمک مان کنند، همان دستورالعملی است که ما به آن ترفند های لاغری می گوییم، اتخاذ چنین روش هایی ارزان، شدنی و مفید است.
۱) هر روز ۵ وعده غذا میل کنید(۳ وعده کامل و ۲ وعده میان وعده صبح تا ظهر و ظهر تا شب. در این صورت متابولیسم بدن افزایش یافته و کالری ها سوخته می شود.)
۲) وقتی احساس کردید که اشتهایتان برطرف شده است، از روی میز بلند شوید، در این صورت شما معده خود را آموزش می دهید که به یک چاه بدون انتها تبدیل نشود.
۳) غذایتان را با سبزیجاتی مثل جعفری، ترخون و آویشن مخلوط کنید و با چاشنی های خوشبویی مثل پیاز، سیر، لیمو، سرکه یا ادویه هایی مثل زعفران، دارچین و کاری آن را میل کنید.




ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داستان ورود نوشابه به بدن

شبکه ایران: در مورد مضرات نوشابه های گازدار مقالات زیادی نگاشته شده است، اما در این مطلب به اتفاقاتی که پس از نوشیدن این نوشابه ها در بدن روی می دهد، اشاره شده است تا دقیقا بدانید چه بلایی بر سر سلامتی تان می آید!

10دقیقه بعد: 10 قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسیدفسفریک، طعم آن را کمی می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.

20دقیقه بعد: قند خونتان بالا می‌رود و منجر به ترشح ناگهانی و یک ‌جای انسولین می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.

40دقیقه بعد: حالا دیگر جذب کافئین کامل شده؛مردمک‌های‌چشمتان گشاد می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.

45دقیقه بعد: ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز، که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین منجر به ایجاد سرخوشی می‌شود.

60دقیقه بعد: اسید فسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.

مدتی بعد : کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و رویی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.

مدتی بعدتر : کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.

 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه در ياهو مسنجر وارد چت روم پر شويم ؟

براي ورود به چت روم پر مراحل زير را انجام دهيد :

اول بايد يك چت روم بسازيد كه هيچ كس توي آن نباشه .

كد روبرو را در قسمت پيغام تايپ كنيد ]*[ join / ( بجاي ]*[ بايد نام چت رومي را كه پر هست و شما قصد وارد شدن به آن را داريد وارد كنيد )

ممكن است با پيغامي كه چت روم پر است مواجه شويد يك مدت صبر كنيد و سپس كد بالا را دوباره وارد كنيد ، اين دفعه ديگر وارد چت روم پر خواهيد شد .

 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خودتان ویندوزتان را فارسی کنید!

ترفند قصد داریم روشی بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن خودتان میتوانید بدون نیاز به اطلاعات پیچیده کامپیوتری و نرم افزار خاصی و تنها از طریق رجیستری ویندوز قسمتهای اساسی ویندوز را فارسی کنید. این ترفند روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست




ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه «وزن مناسب» داشته باشيم؟

 


 
 
  چاقي امروزه به عنوان يكي از بزرگترين معضلات سلامتي گريبانگير تعداد زيادي از ابناي بشر گشته است.
   
 
 
 
 
 
 
   چاقي امروزه به عنوان يكي از بزرگترين معضلات سلامتي گريبانگير تعداد زيادي از ابناي بشر گشته است.

چاقي مي تواند زمينه ساز ابتلا به بعضي از بيماري ها نظير افزايش قند، چربي ها، كلسترول خون و افزايش قشار خون و دردهاي مفصلي شود.

روي ديگر اين سكه لاغري مفرط است كه مي تواند از عوارض سوتغذيه مزمن و يا بيماري هاي گوارشي يا اختلال در كار بعضي از غذذ درون ريز و ... باشد.

نياز هر انسان به انرژي بستگي به وزن، قد، سن، ميزان فعاليت و جنسيت افراد دارد كه رعايت آن ضامن سلامتي است.



? مرکز تحقيقات غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران در گزارشي براي داشتن وزن مناسب نكاتي را ذكر كرده است كه عبارتند از:

1 حتماً روزانه پنج وعده ميوه و سبزي مصرف كنيد.

2 انواع مختلف ميوه به صورت تازه، منجمد، خشك و كمپوت را مصرف نماييد.

3 از سبزيجات برگ سبز، آب ميوه و سبزي و حبوبات پخته استفاده نماييد.



4 غذاهاي مناسب و بهداشتي انتخاب كنيد

غذاهايي كه از نظر باكتري، ويروس، انگل و مواد شيميايي مطمئن باشد براي حفظ سلامتي مفيد است. در اين ميان كشاورز، توليدكنندگان، فروشندگان، توزيع كنندگان و... در حفظ سلامتي غذا نقش دارند. خود ما نيز بايد در نگهداري و آماده سازي غذا از نظر بهداشتي مراقب باشيم.



وزن را در حد مطلوب كنترل نماييد  5

شيوه زندگي انتخاب كنيد كه تركيبي از عادات غذايي صحيح و فعاليت بدني منظم داشته باشد. وزن مطلوب كليد زندگي طولاني توأم با سلامتي مي باشد.

براي بزرگسالان و كودكان روش هاي مختلفي براي ارزيابي وزن مناسب وجود دارد.

اگر شما نگران اضافه وزن كودك خود هستيد مي توانيد از راهنماهاي موجود و نيز خدمات كلينيك هاي چاقي بهره بگيريد.



6 كودكان را به داشتن وزن مطلوب تشويق نماييد

كودكان نياز به غذاي كافي براي رشد دارند ولي كالري اضافي و فقدان تحرك بدني مي تواند آنها را به سوي اضافه وزن سوق دهد.

در قرن اخير افزايش كودكان چاق قابل توجه بوده است. كودكان را به استفاده از سبزيجات، ميوه ها، لبنيات كم چربي، حبوبات، گوشت كم چربي، مرغ و ماهي و مغزها تشويق نماييد و خودتان نيز با مصرف اين مواد الگوي مناسبي براي فرزندتان باشيد.

بگذاريد خود بچه ها تصميم بگيرند كه چه ميزان از اين غذاها را مصرف نمايند. اگر فرزندتان غذايي چرب يا شيرين را مي پسندد يك تكه كوچك از آن را به او بدهيد.

زمين استفاده از بازي هاي كامپيوتري و ويدئويي و تماشاي تلويزيون را محدود نماييد و كودكان را به داشتن فعاليت هاي فيزيكي تشويق نماييد.

به فرزندتان كمك نماييد تا عادات غذايي صحيح داشته باشد. تغييرات را به آرامي اعمال نماييد به عنوان مثال، شير كم چربي را با شير چرب، يك شكلات را جايگزين و دو شكلات نماييد.

از آنجا كه كودكان درحال رشد هستند كاهش وزن بايد تحت نظر مراقبان بهداشتي باشد.

تماشاي تلويزيون از سه طريق موجب افزايش وزن مي شود.

7) جايگزين فعاليت بدني

8) افزايش دريافت كالري از طريق مصرف تنقلات هنگام تماشاي تلويزيون

9) كاهش متابوليسم پايه


10 هر روز فعاليت بدني داشته باشيد

داشتن فعاليت بدني و نگه داشتن وزن ايده آل هر دو براي حفظ سلامت لازم است. افراد مي توانند سلامت خود را با ورزش ارتقاء دهند و نيز تفريحي سالم داشته باشند.

30 دقيقه فعاليت بدني روزانه مي تواند به سلامت بيشتر شما كمك كند.

اينكه چه نوع ورزشي انتخاب نماييد چندان تفاوتي ندارد، شما مي توانيد ورزش را يكبار در روز يا دو بار در روز با زمان كمتر انجام دهيد.



11 فعاليت بدني به طور منظم در برنامه خود داشته باشيد

ورزش هايي انتخاب نماييد كه بتوان به طور منظم تكرار نمود و انجام آن لذت بخش باشد. سعي نماييد بجاي آسانسور از پله ها براي بالا و پايين رفتن استفاده نماييد.
 
   
 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

يادبگير

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعاهای کودکانه



خداي مهربانم! من در سال جديد از شما مي‌خواهم اگر در شهر ما سيل آمد فوراً من را به ماهي تبديل کني!

اي خداي مهربان! پدر من آرايشگاه دارد. من هميشه براي سلامت بودن او دعا مي‌کنم. از تو مي‌خواهم بازار آرايشگاه او و همه آرايشگاه‌ها را خوب کني تا بتوانم پول عضويت کانون را از او بگيرم چون وقتي از او پول عضويت کانون را مي‌خواهم مي‌گويد بازار آرايشگاه خوب نيست!


خداي عزيزم! من تا حالا هيچ دعايي نکردم. ميتوني ليستت رو نگاه کني. خدايا ازت ميخوام صداي گريه برادر کوچيکم رو کم کني!


خدايا! يک جوري کن يک روز پدرم من را به مسجد ببرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مواد غذايي که فکرش را نمي کنيد ولي براي بدن مضر هستند؟!



بسياري از موادغذايي با ارزش در صورت استفاده بي رويه يا نابه جا مي تواند مضر باشد

مواد غذايي مفيدي که مي تواند مضر باشد
محققان آمريکايي دريافته اند که رژيم غذايي مديترانه اي مي تواند خطر ناراحتي هاي قلبي را در بيماران قلبي افزايش دهد. در اين مطلب به چند نوع از اين مواد غذايي اشاره مي کنيم که بايد در مورد مصرف آن دقت کرد.

به گزارش سلامت نيوز اين مواد غذايي عبارتند از :

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

يادش به خير


اون قديما ميرفتم مغازه يه كيك با يه نوشابه مي‌خوردم بعد يه پنج تومني زرد مي‌دادم ...

 



روزها تند و تند مي‌گذشت. وضع اقتصاد خراب بود. خرااااب. تورم بي داد مي‌كرد. تا اينكه يه كيك با نوشابه شد هفت تومان يعني يه دوتوماني هم بايد به پنج تومانم اضافه ميكردم....


يادمه با يه ده توماني سوار تاكسي مي‌شدم و ....


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

10 راه تضميني براي عميق تر كردن رابطه عاشقانه


 

داشتن يك رابطه شاد و خوب كار سختي نيست! خبر بهتر براي زوج هاي خوشبخت اين است كه اگر در يك رابطه موفق باشيد، چه ازدواج كرده باشيد چه نكرده باشيد، مي توانيد با ايجاد چند رفتار جديد و تغييرات كوچك در رابطه تان آن را براي هميشه همانطور حفظ كنيد يا حتي آنرا بهتر هم بكنيد. بااينكه خيلي متخصصين مي گويند بايد روي درست كردن اشكالات رابطه متمركز شويد، تحقيق من ثابت كرد كه اضافه كردن رفتارهاي مثبت به رابطه تاثير بسيار بيشتر بر خوشنودي زوج ها دارد. در زير به 10 راه براي عميق تر كردن رابطه تان براي خوشنودي و رضايت بيشتر اشاره مي كنيم.

1. خاص بودن طرف مقابلتان را قبول كنيد.

همه ما در لحظه هايي آرزو مي كرديم طرف مقابلمان لاغرتر، پولدارتر، رمانتيك تر يا خيلي چيزهاي ديگر بود. نگاهي به انتظاراتتان بيندازيد و ببينيد تا چه حد واقعبينانه هستند. انتظارات غيرواقعبينانه فقط منجر به خسته شدن شما از رابطه مي شوند  كه يكي از مهمترين دلايل از بين رفتن رابطه هاست.

2. هر از گاهي مهربان شويد.

اعمال و رفتارهاي خيلي كوچك كه نشان دهد، "من به تو فكر مي كنم" براي حفظ رابطه لازم است. مثلاً همين كه مرد ماشين همسرش را ببرد و بنزين به آن بزند، همين كه زن يك فنجان چاي خوب براي شوهرش درست كند و كنار تختش ببرد، گرفتن دست ها، لمس كردن همديگر، ايميل هاي عاشقانه در وسط روز همه و همه راه هايي بسيار ساده براي ابراز محبت هستند. تحقيقات نشان مي دهد كه جمع شدن رفتارهاي كوچك مكرر تاثير بزرگتري بر خوشبختي روابط زوج ها دارد تا رفتارهاي بزرگ هر از گاهي.

3. 10 دقيقه در روز را به برقراري ارتباط اختصاص دهيد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تصاویری ازافتادن قطره آب

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شباهت و تفاوت های چشم انسان با دوربین عکاسی


حتما متوجه شده اید که چشم انسان در روز روشن بهتر از زمان تاریکی و یا هوای گرگ و میش می بیند. اگر می خواهید دلیل این موضوع را بدانید خواندن این مقاله را ادامه دهید. در این مقاله شباهت ها و تفاوت های دوربین های عکاسی با چشم انسان بررسی شده است. دوربین های عکاسی در فوکوس کردن بر تصاویر و تنظیم روشنایی با چشم انسان یکسان هستند ولی در مورد حساسیت و فوکوس لنز و سرعت دیافراگم با یکدیگر تفاوت دارند.
شباهت های دوربین  و چشم انسان:

برای درک بهتر این موضوع اجازه دهید با مقایسه چشم و دوربین و بررسی شباهت ها و تفاوت های بین چشم انسان و دوربین های عکاسی شروع کنیم.چشم انسان و لنز دوربین هر دو بر یک تصویر وارونه و در یک سطح حساس، فوکس یا تمرکز می کنند. در مورد دوربین، فوکوس برروی یک فیلم و یا یک سنسور انجام می شود و در چشم انسان، سطح حساس به نور، شبکیه است که در مردمک قرار دارد.
تنظیم روشنایی – Light Adjustment



ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خطرناک ترین جاده جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بنا بر گزارش انجمن بین المللی سفرهای امن جاده ای، عنوان خطرناک ترین جاده دنیا به جاده یونگاس در بولیوی آمریکای جنوبی تعلق می گیرد. اگر جاده های دیگر خطرناک به نظر می رسیدند، پا گذاردن در این جاده نوعی خودکشی محسوب می شود. این جاده دهه 1930 توسط زندانیان جنگ پاراگوئه ساخته شد. یونگاس با اسم مستعار "جاده مرگ" تنها مسیری است که از اعماق جنگل آمازون و رشته کوه های بلند آَندز و دره های عمیق آن می گذرد تا دو شهر لاپاز و کورویکو را به هم متصل کند. رانندگی در طول مسیر جاده یونگاس همانند رانندگی بر روی ترن هوایی است. در بعضی از نقاط ارتفاع جاده به 3600 متر از سطح دریا می رسد حال آنکه دره ای با عمق 2800 متر به فاصله چند سانتی متر از کنار جاده قرار دارد و کوچکترین خطا باعث سقوط به آن دره عمیق مرگبار می شود. تصاویر در فصول مختلف سال و از مکان های متفاوت این جاده تهیه شده است


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آیاباورمیکنیداینهاکیک هستند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چه خبره

نويسنده: نجمه تاريخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com